نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش مجازی پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 77-93]

ا

  • استراتژی معیارهای کارآفرینی دیجیتالی در وب‌سایت آمازون [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
  • استقلال‌طلبی بررسی و مقایسه‌ی میزان روحیه‌ی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
  • اعتماد الکترونیکی اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاه‌های آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]
  • انگیزه‌ی پیشرفت بررسی و مقایسه‌ی میزان روحیه‌ی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
  • اولویت‌بندی کاربرد روش تلفیقی تحلیل سلسله‌مراتبی فازی شهودی (IFAHP) در اولویت‌بندی رشته‌های جدید هر منطقه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]

ب

  • برنامه‌ی درسی نقش شایستگی‌های حرفه‌ای و کیفیت تدریس مدرسان در انطباق برنامه‌ی درسی قصدشده بر اجراشده‌ی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 95-111]

پ

  • پذیرش فناوری پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 77-93]

ت

  • تجارت الکترونیکی اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاه‌های آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]
  • تصمیم‌گیری چندمعیاره کاربرد روش تلفیقی تحلیل سلسله‌مراتبی فازی شهودی (IFAHP) در اولویت‌بندی رشته‌های جدید هر منطقه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
  • تکنولوژی پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 77-93]

ج

  • جامعه‌ی مجازی اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاه‌های آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]

خ

  • خروج کارآفرینانه عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکت‌های فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]

د

  • دانشجویان بررسی و مقایسه‌ی میزان روحیه‌ی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
  • دانشگاه پیام نور بررسی و مقایسه‌ی میزان روحیه‌ی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
  • دانشگاه علمی _ کاربردی بررسی و مقایسه‌ی میزان روحیه‌ی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]

ر

  • روحیه‌ی کارآفرینی بررسی و مقایسه‌ی میزان روحیه‌ی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
  • ریشه‌های خروج عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکت‌های فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]

س

  • سیستم مدیریت یادگیری پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه فنی و حرفه‌ای) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 77-93]

ش

  • شایستگی های حرفه ای نقش شایستگی‌های حرفه‌ای و کیفیت تدریس مدرسان در انطباق برنامه‌ی درسی قصدشده بر اجراشده‌ی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 95-111]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی فازی شهودی کاربرد روش تلفیقی تحلیل سلسله‌مراتبی فازی شهودی (IFAHP) در اولویت‌بندی رشته‌های جدید هر منطقه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
  • فرایند خروج عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکت‌های فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]
  • فروشگاه آنلاین اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاه‌های آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]

ک

  • کارآفرینی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکت‌های فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]
  • کارآفرینی دیجیتالی معیارهای کارآفرینی دیجیتالی در وب‌سایت آمازون [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
  • کاهش ریسک اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاه‌های آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]
  • کسب و کار عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکت‌های فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]
  • کیفیت تدریس نقش شایستگی‌های حرفه‌ای و کیفیت تدریس مدرسان در انطباق برنامه‌ی درسی قصدشده بر اجراشده‌ی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 95-111]

م

  • مجموعه‌های فازی شهودی کاربرد روش تلفیقی تحلیل سلسله‌مراتبی فازی شهودی (IFAHP) در اولویت‌بندی رشته‌های جدید هر منطقه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
  • مدرسان نقش شایستگی‌های حرفه‌ای و کیفیت تدریس مدرسان در انطباق برنامه‌ی درسی قصدشده بر اجراشده‌ی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 95-111]
  • مدل کسب‌وکار آمازون معیارهای کارآفرینی دیجیتالی در وب‌سایت آمازون [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]

و

  • وفاداری مشتری معیارهای کارآفرینی دیجیتالی در وب‌سایت آمازون [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]