آ
-
آموزش مجازی
پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعهی موردی: دانشگاه فنی و حرفهای) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 77-93]
ا
-
استراتژی
معیارهای کارآفرینی دیجیتالی در وبسایت آمازون [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
-
استقلالطلبی
بررسی و مقایسهی میزان روحیهی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
-
اعتماد الکترونیکی
اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاههای آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]
-
انگیزهی پیشرفت
بررسی و مقایسهی میزان روحیهی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
-
اولویتبندی
کاربرد روش تلفیقی تحلیل سلسلهمراتبی فازی شهودی (IFAHP) در اولویتبندی رشتههای جدید هر منطقه در دانشگاه فنی و حرفهای کشور [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
ب
-
برنامهی درسی
نقش شایستگیهای حرفهای و کیفیت تدریس مدرسان در انطباق برنامهی درسی قصدشده بر اجراشدهی آموزشکدههای فنی و حرفهای خراسان شمالی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 95-111]
پ
-
پذیرش فناوری
پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعهی موردی: دانشگاه فنی و حرفهای) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 77-93]
ت
-
تجارت الکترونیکی
اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاههای آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
کاربرد روش تلفیقی تحلیل سلسلهمراتبی فازی شهودی (IFAHP) در اولویتبندی رشتههای جدید هر منطقه در دانشگاه فنی و حرفهای کشور [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
-
تکنولوژی
پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعهی موردی: دانشگاه فنی و حرفهای) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 77-93]
ج
-
جامعهی مجازی
اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاههای آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]
خ
-
خروج کارآفرینانه
عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکتهای فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]
د
-
دانشجویان
بررسی و مقایسهی میزان روحیهی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
-
دانشگاه پیام نور
بررسی و مقایسهی میزان روحیهی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
-
دانشگاه علمی _ کاربردی
بررسی و مقایسهی میزان روحیهی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
ر
-
روحیهی کارآفرینی
بررسی و مقایسهی میزان روحیهی کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی _ کاربردی مشهد [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 37-48]
-
ریشههای خروج
عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکتهای فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]
س
-
سیستم مدیریت یادگیری
پذیرش سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان با استفاده از مدل TAM (مطالعهی موردی: دانشگاه فنی و حرفهای) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 77-93]
ش
-
شایستگی های حرفه ای
نقش شایستگیهای حرفهای و کیفیت تدریس مدرسان در انطباق برنامهی درسی قصدشده بر اجراشدهی آموزشکدههای فنی و حرفهای خراسان شمالی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 95-111]
ف
-
فرایند تحلیل سلسلهمراتبی فازی شهودی
کاربرد روش تلفیقی تحلیل سلسلهمراتبی فازی شهودی (IFAHP) در اولویتبندی رشتههای جدید هر منطقه در دانشگاه فنی و حرفهای کشور [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
-
فرایند خروج
عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکتهای فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]
-
فروشگاه آنلاین
اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاههای آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]
ک
-
کارآفرینی
عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکتهای فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]
-
کارآفرینی دیجیتالی
معیارهای کارآفرینی دیجیتالی در وبسایت آمازون [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
-
کاهش ریسک
اعتماد الکترونیک مشتریان به فروشگاههای آنلاین با رویکرد کاهش ریسک [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 113-122]
-
کسب و کار
عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه(مطالعه موردی: شرکتهای فعال در حوزه ابزار آلات کشور) [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 15-36]
-
کیفیت تدریس
نقش شایستگیهای حرفهای و کیفیت تدریس مدرسان در انطباق برنامهی درسی قصدشده بر اجراشدهی آموزشکدههای فنی و حرفهای خراسان شمالی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 95-111]
م
-
مجموعههای فازی شهودی
کاربرد روش تلفیقی تحلیل سلسلهمراتبی فازی شهودی (IFAHP) در اولویتبندی رشتههای جدید هر منطقه در دانشگاه فنی و حرفهای کشور [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]
-
مدرسان
نقش شایستگیهای حرفهای و کیفیت تدریس مدرسان در انطباق برنامهی درسی قصدشده بر اجراشدهی آموزشکدههای فنی و حرفهای خراسان شمالی [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 95-111]
-
مدل کسبوکار آمازون
معیارهای کارآفرینی دیجیتالی در وبسایت آمازون [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
و
-
وفاداری مشتری
معیارهای کارآفرینی دیجیتالی در وبسایت آمازون [دوره 13، شماره 2، 1395، صفحه 49-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد